نخستین جلسه همکاری جامُش و زمزم برگزار شد؛ زمزم به پروژه ساماندهی پسماند جزیره هرمز پیوست

نخستین جلسه همکاری استارتاپ زیست محیطی جامُش و شرکت زمزم ایران، ظهر سه شنبه در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش؛ امیرارسلان عامری، مدیر عامل این استارتاپ ضمن اشاره به بحرانی بودن مسئله پسماند در جزیره هرمز گفت: استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، پروژه ساماندهی پسماندهای جزیره هرمز «به سوی پسماند صفر» را به عنوان مهم ترین پروژه خود در دست اجرا دارد که برندهای مختلف در سراسر کشور می توانند با مشارکت در این پروژه، حامی محیط زیست باشند.

عامری ادامه داد: با توجه به محبوبیت بسیار زیاد محصول لیموناد زمزم در بین گردشگران هرمز، در نظر داریم شرکت زمزم را به عنوان نخستین حامی محیط زیست معرفی نماییم.

مهیار اردیبهشت،کارشناس تبلیغات و برندینگ شرکت زمزم نیز در این نشست بیان کرد: برند زمزم با توجه به قدمت و محبوبیتی که بین ایرانی ها دارد، همکاری در پروژه زیست محیطی ساماندهی پسماندهای جزیره هرمز را مسئولیت اجتماعی خود می داند و تصمیم داریم با همیاری استارتاپ جامُش در طرح های زیست محیطی مورد نیاز مشارکت و زیرساخت های لازم را برای خارج کردن جزیره هرمز از حالت بحرانی فراهم کنیم.

لازم به ذکر است؛ استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از سال 1401 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های محیط زیستی آغاز کرده است. هم اکنون فعالیت های استارتاپ جامُش شامل: مدیریت پسماند در مناطق گردشگری، طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی در حوزه حفظ محیط زیست و مدیریت منابع بازیافتی می باشد و راه اندازی کارگاه شیشه پودر کن جهت تبدیل شیشه های نوشیدنی رهاشده در طبیعت به سازه های بتنی از اقدامات مهم این استارتاپ در راستای پاکسازی جزیره هرمز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *