حضور استارتاپ جامُش در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس 2023» با رویدادهای متنوع در پارک فناوری پردیس تهران از امروز شروع بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش، در نمایشگاه اینوتکس 2023 افزون بر 400 شرکت نوآور و فناور، 70هزار مخاطب فعال در حوزه کسب و کار از سرتاسر جهان، 150 سرمایه گذار، 400 جلسه با عنوان «B2B» و 20رویداد جانبی حضور دارند.

این نمایشگاه از امروز تا 22 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز برگزار می شود.

از رویدادها و بخش های جانبی این نمایشگاه می توان به رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری فینوتکس، رقابت علمی کنز، معرکه اینوتکس، اینوتکس پیچ، استیج اینوکس، ایستگاه آینده، کافه سرمایه اینوتکس، ارائه نیازهای فناورانه «Reverse pitch»، استارکاپ و رویداد ملی پهبادها اشاره کرد.

استارتاپ جامُش به عنوان شرکت فعال در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های مدیریت پسماند در سالن استارتاپ های این نمایشگاه حضور دارد.

اهدای الماس سبز به عنوان ارز محیط زیستی، نشان سبز به افراد فعال در زمینه محیط زیست و پلاک سبز برای مجموعه های حامی محیط زیست از دستاوردهای قابل ارائه استارتاپ جامُش در این نمایشگاه است.

همچنین این استارتاپ، مجری پویش های پاکسازی طبیعت و کاشت نهال در قالب جمعه های سبز و طرح سفارش رایگان کتاب درسی برای دانش آموزان دوستدار محیط زیست می باشد.

از برنامه های در دست اجرای جامُش نیز می توان به صندلی سبز اشاره کرد که در این برنامه با بهترین مجموعه حامی محیط زیست، مصاحبه و لوح یادبود اعطا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *