انعقاد تفاهم نامه بین استارتاپ زیست محیطی جامُش و رسانه صبح ساحل

همزمان با هفته خبرنگار تفاهم نامه همکاری بین مجموعه جامُش و گروه رسانه ای صبح ساحل منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش، صبح پنجشنبه تفاهم نامه بین این استارتاپ و گروه رسانه ای صبح ساحل با هدف همکاری مشترک در زمینه انتشار مطالب و خبرهای محیط زیستی استارتاپ جامُش جهت ترویج و توسعه فرهنگ حفظ محیط زیست امضاء شد.

امیر ارسلان عامری، مدیر عامل استارتاپ جامُش ضمن تبریک روز خبرنگار بر اهالی رسانه در نشست انعقاد این تفاهم نامه گفت: یکی از قابلیت های مهم رسانه ها تاثیر گذاری بر افکار عمومی است و با شناسایی صحیح و انعکاس مسائل زیست محیطی توسط رسانه ها گام مهمی جهت نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست برداشته می شود.

 

عامری ادامه داد: استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، پروژه هایی شامل طرح مدیریت منابع کاغذی در مدارس سطح شهر بندرعباس و ساماندهی وضعیت پسماندها در جزیره هرمز را در دست اجرا دارد.

مهراب رشیدی، قائم مقام مدیر مسئول رسانه صبح ساحل نیز در این نشست گفت: مجموعه صبح ساحل آماده همکاری جهت شناسایی و انتشار مسائل محیط زیستی استان و تشویق جامعه و نهادها برای مشارکت در حل این مسائل است؛ به همین منظور تصمیم داریم جلساتی در قالب اتاق فکر با همکاری مجموعه جامُش در این حوزه برگزار نمائیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *