مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری میزبان تور کاغذ تکانی جامُش

ایستگاه چهارم تور کاغذ تکانی جامُش به میزبانی مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محله زیباشهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش، چهارمین ایستگاه تور کاغذ تکانی روز دوشنبه و سه شنبه بمناسبت روز ملی جنگل ها و بمنظور جلوگیری از جنگل زدایی، نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه منابع و افزایش مشارکت کودکان و نوجوانان در حفظ محیط زیست اجرا شد.

این ایستگاه محیط زیستی با برگزاری کارگاه اوریگامی (کاغذ و تا) با استفاده از کاغذهای باطله همراه بود و کودکان پس از تحویل کاغذهای بازیافتی در ثبت اثر انگشت خود به نشانه سبز کردن درختان روی تابلوی جامُش مشارکت کردند.

استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، تور محیط زیستی کاغذ تکانی را از ابتدای تابستان با شعار «اهدای کاغذ، احیای درخت» در مجموعه های حامی محیط زیست سطح شهر بندرعباس آغاز کرده است.

در این تور، شهروندان به ازاء کاغذهای باطله تحویلی به ایستگاه جامُش، ارز محیط زیستی الماس سبز را به عنوان اعتبار خرید یا کد تخفیف از مجموعه های حامی محیط زیست دریافت می کنند.

گفتنی است سومین ایستگاه تور کاغذ تکانی، به میزبانی استارتاپ رابینو و موسسه بتا ایران در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد که شامل اجرای کارگاه آموزشی بلند خوانی، مسابقه و اهدای جوایز برای کودک و نوجوان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *