تور کاغذ تکانی جامُش به ایستگاه سوم رسید

ایستگاه سوم تور کاغذ تکانی جامُش به میزبانی استارتاپ رابینو در برج فناوری هرمز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش، تور کاغذ تکانی از ابتدای تابستان با هدف جلوگیری از جنگل زدایی، نهادینه کردن فرهنگ بازیافت و افزایش مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست در حال اجراست.

استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، تور محیط زیستی خود را با شعار «اهدای کاغذ، احیای درخت» در مجموعه های حامی محیط زیست سطح شهر بندرعباس برگزار می کند.

در این تور، شهروندان به ازاء کاغذهای باطله تحویلی به ایستگاه جامُش، ارز محیط زیستی الماس سبز را به عنوان اعتبار خرید یا کد تخفیف از مجموعه های حامی محیط زیست دریافت می کنند.

نخستین میزبان تور کاغذ تکانی جامُش هیئت اسکیت استان بود که کودکان اسکیت سوار علاوه بر کاغذهای باطله، نقاشی ها و کاردستی های خود را نیز با موضوع حفظ محیط زیست به ایستگاه جامُش تحویل دادند و به افرادی که بیشترین مشارکت را داشتند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

ایستگاه دوم تور کاغذ تکانی نیز در اداره کل محیط زیست هرمزگان با برگزاری برنامه هایی شامل بازدید از موزه تنوع زیستی استان، کارگاه آموزش حفظ محیط زیست و اهدای کاردستی های بازیافتی آن ها به ایستگاه جامُش همراه بود.

سومین میزبان تور کاغذ تکانی، استارتاپ رابینو در پارک علم و فناوری هرمزگان است که در تاریخ 25 و 26 تیر ماه از ساعت 16 الی 20 در برج فناوری هرمز دایر است و این ایستگاه شامل ارائه برنامه های متنوع، مسابقه و اهدای جوایز برای کودک و نوجوان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *