کاشت نهال به مناسبت هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک، صبح روز سه شنبه مراسم کاشت نهال توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس و استارتاپ محیط زیستی جامُش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش، امیرارسلان عامری مدیرعامل این استارتاپ گفت: طرح «چتر سبز زندگی» به عنوان یکی از برنامه های سامانه محیط زیستی جامُش با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس درحال اجراست و تصمیم داریم در این پروژه به نام اعضای هر خانواده در مناسبت های مختلف شامل قدم نورسیده، جشن فارغ التحصیلی، هدیه تولد و اهدای خون با همکاری نهادهای مربوطه فرهنگ نهالکاری را نهادینه کنیم.

عامری در این مراسم عنوان کرد: قصد داریم با گسترش فرهنگ نگهداری از درخت با همکاری شهروندان بندرعباسی در راستای حفظ محیط زیست قدم مثبتی برداشته شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس نیز در حاشیه مراسم کاشت درخت توت، افزود: یکی از برنامه های این سازمان در زمینه توسعه فضای سبز، کاشت درخت در باند وسط و حاشیه بلوار امام حسین(ع) بندرعباس است، که بمناسبت هفته زمین پاک کاشت نهال در سطح ۲۰۰۰ مترمربع با مشارکت استارتاپ جامُش در حال اجراست.

شهرام آرمان پیش بینی کرد: تا پایان سال جاری، ۴۰۰۰ اصله درخت مثمر و بومی در حاشیه معابر اصلی شهر بندرعباس کاشته می شود که به همین منظور نیز بنا داریم برنامه های این سازمان را با همکاری استارتاپ جامُش گسترش دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *