انتصاب مدیر استارتاپ جامُش به عنوان عضو شورای سیاست گذاری جشنواره ملی مسئولیت اجتماعی قاف

با حکم مهدی قدمی رئیس جشنواره ملی مسئولیت اجتماعی قاف، امیرارسلان عامری مدیر استارتاپ زیست محیطی جامُش به عنوان عضو شورای سیاست گذاری این جشنواره منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش، در بخشی از متن این حکم آمده است:

افتخار داریم ضمن استفاده از تجارب ارزنده و ایده های خلاقانه جنابعالی به ویژه در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی، از حضور و همراهی حضرتعالی در جمع اعضای شورای سیاست گذاری رویداد بهره ببریم. امید است، با مساعی جنابعالی و سایر اعضای محترم شورا، در تحقق این مهم سربلند باشیم.

این رویداد با هدف هم فکری و هم افزایی فعالان، متخصصان و کارشناسان عرصه مسئولیت اجتماعی شرکتی و همچنین شناسایی و تجلیل از برترین شرکت های کشور در این حوزه، سوم اسفندماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

گفتنی است؛ استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از سال 1401 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های محیط زیستی آغاز کرده است. هم اکنون فعالیت های استارتاپ جامُش شامل: مدیریت پسماند در مناطق گردشگری، طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی در حوزه حفظ محیط زیست و مدیریت منابع بازیافتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *