فروشگاه کتاب سبز، پنجمین ایستگاه تور کاغذ تکانی جامُش

ایستگاه پنجم تور کاغذ تکانی جامُش به میزبانی فروشگاه کتاب سبز از امروز سه شنبه شروع به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش، تور کاغذ تکانی از ابتدای تابستان به منظور جلوگیری از جنگل زدایی و نهادینه کردن فرهنگ بازیافت، با شعار «اهدای کاغذ، احیای درخت» آغاز شد و پس از طی 4 ایستگاه در محلات بندرعباس به ایستگاه پنجم خود در فروشگاه کتاب سبز می رسد.

در این تور شهروندان با تحویل کتاب های قدیمی بلا استفاده و کاغذهای باطله، ارز محیط زیستی الماس سبز را به عنوان اعتبار خرید دریافت می کنند.

لازم به ذکر است فروشگاه کتاب سبز، امروز به عنوان یکی از ایستگاه های دائمی استارتاپ جامُش برای طرح کاغذ تکانی رونمایی می شود و همه شهروندان از این پس می توانند کتاب ها و کاغذهای باطله خود را به آدرس فروشگاه: بلوار مصطفی خمینی، پاساژ فانوس، فاز 3 تحویل دهند و اعتبار خرید انواع کتاب و لوازم تحریر را دریافت نمایند.

گفتنی است، این فروشگاه کتاب های خود را با 10 الی 20 درصد تخفیف عرضه می کند.

شرکت نوآوران خلاق خلیج فارس با عنوان تجاری جامُش مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان، از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های مدیریت منابع بازیافتی در راستای حفظ محیط زیست آغاز کرده است.

در حال حاضر، فعالیت های استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی شامل طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی در حوزه حفظ محیط زیست، مدیریت پسماند در مناطق گردشگری و مدیریت منابع بازیافتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *