گلخانه باغ کاغذی، دومین ایستگاه بازیافت جامُش

دومین ایستگاه بازیافت جامُش در گلخانه باغ کاغذی از دیروز شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش؛ در راستای صرفه جویی در مصرف منابع و ترویج فرهنگ بازیافت، دومین ایستگاه ثابت جمع آوری پسماند جامُش در گلخانه باغ کاغذی بر پا شد.

شهروندان بندرعباسی از این پس می توانند به ایستگاه باغ کاغذی واقع در بلوار خلیج فارس، جنب پارک جنگلی مراجعه کنند و با تحویل انواع پسماند خشک مانند کاغذ، فلزات، پلاستیک، شیشه و… تا میزان 100درصد تخفیف در خرید اقلام مورد نیاز خود شامل: گل، نهال، گلدان، کود و … را دریافت نمایند.

گفتنی است؛ نخستین ایستگاه ثابت بازیافت جامُش نیز فروشگاه کتاب سبز به آدرس بلوار مصطفی خمینی، خیابان اوقاف، پاساژ فانوس، فاز 3 می باشد که شهروندان با تحویل کتاب های قدیمی و کاغذهای باطله خود اعتبار خرید کتاب و لوازم التحریر را دریافت می نمایند.

شرکت نوآوران خلاق خلیج فارس با عنوان تجاری جامُش مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان، از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های مدیریت منابع بازیافتی در راستای حفظ محیط زیست آغاز کرده است.

در حال حاضر، فعالیت های استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی شامل طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی در حوزه حفظ محیط زیست، مدیریت پسماند در مناطق گردشگری و مدیریت منابع بازیافتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *